Är alternativet verkligen en koalition mellan S och M?
Jag mår lite dåligt när jag läser att Socialdemokraterna och Moderaterna är beredda att samregera i Stockholm för att stoppa Sverigedemokraterna. Kan det verkligen vara sant? Kan det verkligen vara enda lösningen? Jag vill inte heller ha Sverigedemokraterna som vågmästare…
