Mest spelade i januari
De här låtarna lyssnade jag mest på i min Ipod under januari månad: 1. Say You Will, Fleetwood Mac2. Saknar dig så, Docenterna3. Sable On Blond, Stevie Nicks4. Rock And Roll Records, JJ Cale5. Wishful Thinking, Joel Plaskett6. Deuce, Kiss7.…
