Struttig singel från Melissa Horn
Melissa Horn har släppt nya singeln Du brukade kalla mig för baby. Det är en duett med Kaah. Den låter lite grann som något som Sophie Zelmani skulle kunna ha gjort, när hon är på lite upptempo-humor. Av pressmaterialet framgår…


