Shitkid är åter ett soloprojekt
Shitkid var till en början ett soloprojekt av Åsa Söderqvist, sedan blev det en duo, med basisten Lina Molarin Ericsson. Men lagom till albumet 20/20 Shitkd så är det solo igen för Åsa Söderqvist. Albumet släpps 25 september och hittills…








