Beastie Boys-man släpper soloalbum
Mike D, en av Beastie Boys grundare, ska släppa sitt första soloalbum. Albumet är inspelat i Mike Ds hemmastudio, tillsammans med hans söner Skyler och Davis.
Senaste singeln heter True Colours och kan höras ovan.
Albumet heter Thank You och släpps 28 augusti.
